Elcin izle


el-cin
Dabbe Bir Cin vakası, Görünmeyenler, Musallat, Üç Harfliler Marid vb. yerli korku filmlerinde olduğu gibi 2013 yılı yapımı El-Cin filminde de doğaüstü varlıkların insanoğluna yaşattığı korkunç olaylara tanık olacağız. Filmde İstanbul'da esrarengiz bir şekilde kaçırılan bir kız çocuğu ve o bölgede ikamet eden 5 gencin paranormal olaylar yaşamasını izleyeceğiz.

Film hakkındaki yorumlar

    1. NUR

      COK GUZEL

    2. korku sever

      2 gün uyuyamadım :D

    3. Osmanlı'da film izlyen adam

      Allahım hayvanları sevicem bida hep boy abdesti alıcam seni çok seviyom dinimiz islam amin :( arkadaşlar çok korktum valla

    4. Berk Sulanç

      böle filmlerde 3 harflilerden felan korkmamız gerektiği anlatılıyor…halbuki korkulmaması gerekildiği anlatılmalı..çünkü allah bizi onlardan üstün yaratmış..neden korkalımki..biz çok ama çok daha güçlüyüz…

    5. Berk Sulanç

      ooo en başta çıkan uzaylı tipli yaratık cinmiydi…o nasıl bişe lan öle evrim geçirmişler resmen…
      hasan karacadağ abartmış bu sefer…ama güzel bir yapım…

    6. ayşegülll

      yaw film çok donuyo.. film kendını yuklemıo2. part a geldm ama nasıl 2 satte :(( bi çözüm bulun lütfen bi şey anlamadm

    7. mehmet

      film çokk dandikdi aynı blair cadısı gibi benzer kopya bir filmdi tavsiye etmem bir kaç sene önce yapılan türk yapımı cinli filmler en azından buna 100 çeker diyebiliriz çok saçma anlamsız bir film olmuş

    8. Bedirhan

      Film bitti ezan okunmaya basladı .s.s

    9. gonca

      Ya biz Türklerin genelde cinlerden başka yabancılar gibi yapacakları korku filmleri yok mu hele elcin neydi öyle yine semum falan izlenebilirdi.Lutfen çokça ve en önemlisi değişik konulari olan korku filmleri yapalım artık vala bu konuda yabancılara imrenmiyor değilim

    10. nurşin

      Bune ya korku filmi izlemek istiyordum bi baktım komedi filmi senaryo berbat sadece ses iyi semum birazdaha iyi öğğ hiç tavsiye etmiyorum :/

    11. feyza

      filmin arasında 4-1-2-3 rakamları söyleniyor bu neyi ifade ediyor?

    12. volkan

      bir yılan yüzünden 5 kişinin feda olması biraz saçma acıkcası yani nerden bilsinler onun cin olduğunu ama bence tamam pek hak vermiyorum çok canice ama bu kadar ağır birşey olması biraz abartı semum yine daha mantıklı geliyordu bana

    13. ayşegülll

      hayır bence cok mantıklı bi film.çok güzel olmuş. yanı işte bi hayvana yada bi warlıga besmelesız zarar wermeyın.. çok anlamlı

    14. naz

      güzeldi ama anlayamadığım şey gençler yılanı kurtardı yani cinin kızını kurtardılar… cinin kızı neden öldü…

    15. şule

      bence korkunç deil ben bunu çizgifilm niyetine izlerim :D

    16. gurkanow

      Şule arkadaşa katılıtyorum, bu ancak 7 yaş gurubuna çizgi film niyetine gösterilir. Sadece yüksek ve tamamen uydurma seslerle , cinleri aşalayarak onların isimlerini kötüye kullanarak insanları korkutmaya çalışılışılmış çok ama çok uyduruk bir filmdi. Allah bizleri 1.Türk yapmı 2. Japon yapımı korku filmi deenemelerinden korusun. 10 üzerinden 0 puan. Allah nasılkii insanları yarattıysa ve güzellikler bahşettiyse , bunu insanlardan önce cinlerede bahşetti. Bu tür başarısız yapımlarla cinlere şeytani yaratık muamalesi yapılmasına karşıyım. En büyük kötülük kaynağı başta insandır. 3 kuruş için adam kesenler , çocuk sapıkları vs…cinlerden çıkmıyor. onlar ancak rahşan affıyla çıkıyorlar.

    17. Onur

      Öncelikle Burdan Görmez Ama Hasan Karacadağ Helal Olsun Süper Filmler yapıyor Türk oalrak Film Süperdi Diğer Filemkeride Geçmiş Bence Harihaydı O efektkler falan Geçiş yerleri İnanılmaz bi Film olmus gerçektenn Korku olmus yani Ayrıca. Siteyede Çok teşekkkür ederim. Harika çalısmaları böylesine güzel bize aktardığı için hepinizi kutluyorum adminler basarınızın devamını bekliyorum .

    18. SELİN

      bu ne be KOMEDİ FİLMİ FALAN MI SİNEMADA İZLEDİM ..

    19. serdar

      tamam film amacında çok güzel.korktugumu kabul ediyorum.gerek oyuncularıyla gerek efektlerle gerek konusu süper.fakat artık yeter be arkadaşım korku filmleri üzerinde 3 harflilerden başka hiçbirşey izleyemeyecekmiyiz.filmini geçtim konusu dahi açılsa birçoğumuz ürperiyoruz zaten.korku filmleri üzerine tek bi yol izliyoruz ve buda artık sıkmaya başladı.bu sektörde şu at gözlüklerini çıkartsınlar artık.

    20. ümran

      merak ederek izledim ama beğenmedim diğer filmlere göre daha kötü olmuş izlemeye gerek yok

    21. Burak

      Hasan Karacadağ Çok Güzel Yapmış Eline Sağlık Ama Çok Korktum Yaaaaa:)

    22. melisa

      mükemmel yaaaaa harika baya korkunç olmuş :D :D 3 gün yatamadım

    23. arzu

      bu ne ya boyle korku filmi mi olur gulmekten öldüm resmen :D

    24. arzu

      hiç beğenmedim yorumum bu.

    25. iremnur

      ben sevmedim cünkü çok korktum ya ne böyle bişe olmaz.

    26. Rohad demir

      HEP BÖYLE FİLMLERMİ CEKECEKSİNİZ OLMAZKİ BİRAZDA DEĞŞK YAPIN İŞTE .

    27. elif

      emeğe saygımız sonsuz,filme verilen emeğe yazık olmuş.bu seyirciye saygısızlık.

    28. elif

      filmi ışık yakıp söndürmekle bitirmişler,

    29. Ertul

      super bir film tavsiye ederim.

    30. ezgi

      yönetmen abi herşey çok güzeldi ama sonunu baqlayamamışsın emeğine saqlık…

    31. Cappar

      gercekler Bunlar Abi Yaaa

    32. meryem

      izleyemiyoruuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmm

    33. Mustafa

      Merak ediyorum. izliyecemde açılmadı daha ! ! ….

    34. ayhan

      çok saçma sapanbi film boşuna zamanımı ayırdım

    35. beyzanur

      ay ya allahım çok güzel amaçok korkunçç yaaa :)

    36. serhat

      bu filim çok korkuç ama

    37. hakan

      bu film çok korkıç ama kormayn

    38. fatih

      Guzel

    39. isim gerekmez

      Çok korktum bune ya boyle film mi olur cok korkunc 5 gun uyuyamadim uyuyamadigim icin kafam ders alamadi alamayincada sinavdan 63 aldim hepsi onun yuzunden oldu

    40. Tolgahan

      Film harika bişey.10 kere izlesem yine de korkarım.İlk defa bu kadar korktum.Geceleğin tuvalete gitmeye bile üşeniyorum :D

    41. deniz

      hiç korkunç dedıldi

    Üyelerimizin yorumları onay sırası beklemeden yayınlanmaktadır. Siz de sitemize ücretsiz üye olun, hem ayrıcalıklı olarak yorum yazın, hem de yeni çıkan filmlerden ilk sizin haberiniz olsun.

İlginizi çekebilecek filmler

dizi izle hd | full dizi izle | dizi izle

Hak sahibiyseniz ve herhangi bir videonun internet sitemizden kaldırılmasını istiyorsanız [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.